זירת המומחים

הדפסה על כוסות, ספלים ותחתיות

ככל שעולם ההדפסה על כוסות, ספלים ותחתיות מתרחב, אנשים מתחילים לפקפק בהשפעה הסביבתית של התהליך.
יש ביקוש גבוה למוצרים ידידותיים לסביבה ואנו רואים עליה באפשרויות ההדפסה הירוקות כמו הדפסה על כוסות וספלים ותחתיות.
ככל שיותר ויותר חברות מגיעות ללקוחותיהן בנוגע לקיימות, אנו יכולים לצפות לראות מוצרים יותר מודעים לסביבה תוך התמקדות בפרקטיקות אתיות.

מבחינת אתיקה, יש כמה דאגות לגבי האכזריות הכרוכה בהריגת בעלי חיים כדי שיוכלו להפוך אותם לצעצועים לחיות מחמד,
כמו גם איך זה משפיע על צמחים כשהם גדלים מזרעים לצמחים עם שורשים.
אנשים מדפיסים על כוסות, ספלים ותחתיות במשך שנים רבות. ממסיבות ילדים עד מבצעים לעסקים,
מגמת ההדפסה על פריטים שונים ממשיכה לגדול עם השנים ללא סימני עצירה.

הדפסה על כוסות בהתאמה אישית

עם הביקוש הגובר הזה, יש יותר יצרנים שמייצרים מוצרים המעוצבים מתוך מחשבה על מגמה זו.
עם תאגידים גדולים שמנסים לעמוד בקצב המתחרים שלהם על ידי
הצעת כוסות וספלים לקידום מכירות במחיר זול יותר עבור הלקוחות שלהם,
זה רק טבעי שצרכנים יתחילו לחפש דרכים חדשות יותר להתאים את המוצרים האלה.

הדרך הפופולרית ביותר להתאמה אישית היא באמצעות התאמה אישית –
התהליך שבו אתה יכול להדפיס את השם או הלוגו שלך על הספל או הספל שלך.
ישנן גם חברות המציעות סוגים שונים של מוצרים הניתנים להתאמה אישית כגון תחתיות וספלי תה.
לחץ למידע והזמנת שירות הדפסה על כוסות

קיימות מגוון שיטות להדפסה על כוסות, ספלים ותחתיות

חלק זה מתאר כמה שיטות שונות שבהן ניתן להדפיס על כוסות, ספלים ותחתיות.
שיטה 1:
אתה יכול להניח את הספל, הספל או התחתית שלך על משטח שטוח ולהשתמש במכונת למינציה כדי להדפיס עליו.
זה נעשה בדרך כלל כאשר אתה צריך הדפסים מרובים כדי לקשט חפץ כגון שטיחונים או מגבות ידיים.
שיטה 2:
ניתן גם להשתמש באותה מכונת למינציה אך הפעם עם CD או DVD במרכז פינת העבודה במלאכה.
תוכל להדפיס עיצובים על גבי התקליטור או ה-DVD באמצעות מדפסות הזרקת דיו מיוחדות המשמשות להדפסת תקליטורים ו-DVD.

מהי הדפסה דיגיטלית?

חברות רבות משתמשות בתחתיות כדי להעניק לאורחים שלהן חוויה נעימה.
הם משמשים גם כמתנות לאירועי חוצות, אבל עכשיו זה מתחיל להשתנות עם השימוש בטכנולוגיית הדפסה דיגיטלית.
אנשים רבים מחפשים כוסות, ספלים ותחתיות חידוש בימינו. אבל אי אפשר להדפיס פריטים אלה היטב בטכניקות הדפסה מסורתיות.
כיום חברות פונות לטכנולוגיות הדפסה דיגיטלית כמו הדפסת מסך,
חיתוך דיגיטלי וחיתוך לייזר כדי להדפיס ישירות על כוסות, הספלים והתחתיות שלהן ללא סיכון של מריחה או העברת דיו.

הדפסה על כוסות בהתאמה אישית

חברות משתמשות בשיטות אלה מכיוון שהן מאפשרות להן להתאים אישית את העיצוב מבלי להצטרך
להשתמש בכלים יקרים כמו הדפסי משי או לוחות ליטוגרפיים שיכולים להיות קשים לשליטה עבור חברות קטנות יותר.
בתרחיש זה, בית קפה מחפש דרך להגדיל את כמות הלקוחות שהוא מקבל.
החברה החליטה להדפיס את הלוגו שלהם על כוסות, ספלים ותחתיות כדי שללקוחותיהם יהיה מה לזכור אותם.

בטווח הארוך, חברות עלולות להפסיד הרבה כסף על ידי אי הדפסה על כוסות וספלים מכיוון שהלוגו שלהן פשוט יתקלף עם הזמן.

מהי טכנולוגיה מציאות רבודה?

הדפסה על כוסות, ספלים ותחתיות אפשרית כעת עם טכנולוגיית מציאות רבודה.
טכנולוגיית מציאות רבודה מאפשרת פיתוח מערכות הדפסה מתקדמות שניתן להשתמש בהן ליצירת אובייקטים תלת מימדיים.
אובייקטים תלת מימדיים נוצרים באמצעות AI, רובוטיקה וייצור תוסף.
בגלל ההשפעה הסביבתית, הדפסה על כוסות, ספלים ותחתיות אסורה ביישובים רבים,
זה קורה מכיוון שקשה מאוד להדפיס על פריטים אלה מבלי לגרום לנזק קבוע.
מאמר זה מתאר כיצד להדפיס על פריטים אלה באמצעות
תהליך ליתוגרפיה אופסט אשר נמצא בשימוש נרחב בתעשיית הדפוס.

הדפסה ללא לכלוך

פותחה טכנולוגיה חדשה המשתמשת במחסנית מדפסת הזרקת דיו להדפסת תמונות על גבי כוסות, ספלים ותחתיות.
מאמר זה ידון במה עוסקת טכנולוגיה זו וכיצד היא פועלת.
ככל שהביקוש לכוסות, ספלים ותחתיות גובר, חברות רבות מחפשות למצוא דרכים להדפיס על מוצרים אלה.
השאלה שהם לרוב שואלים היא איך להדפיס על מוצרים אלה מבלי לקבל את הדיו על כל הידיים.
הפתרון שרוב החברות משתמשות בו הוא מדפסת הזרקת דיו המחוברת למחשב עם מחצלת כוס.

לאחר מכן ניתן לצבוע את הכוסות באמצעות דיו הניתן לריפוי UV,
שלא יירד או יעבור על החומר באיכות ההדפסה.
הקדמה זו מדברת על איך אנשים מדפיסים על כוסות,
ספלים ותחתיות מבלי לקבל את הדיו על כל הידיים.

הוא גם מדבר על כך שאחד הפתרונות לבעיה זו הוא חיבור של מדפסת הזרקת דיו למחשב עם מחצלת כוסות,
כך שניתן לצפות כוסות באמצעות דיו הניתן לריפוי UV
אשר טרנד ההדפסה על כוסות, ספלים ותחתיות הופך ליותר ויותר פופולרי.
אחת הסיבות העיקריות לכך היא הפופולריות הגואה של תוכן וידאו מקוון.