דיגיטל

ניהול קמפיינים
ניהול קמפיינים

ניהול קמפיינים הוא תהליך של יצירה וביצוע של קמפיינים שיווקיים להנעת מעורבות ומכירות של לקוחות. זה כולל הגדרת יעדים, חקר קהלי יעד, יצירת תוכן, מעקב

סוגי פרסום לעסקים
סוגי פרסום לעסקים

בחלק זה נדון בסוגי הפרסום השונים לעסקים. סוגי פרסום: – דיוור ישיר: זהו כלי שיווקי ששולח פריט קידום מכירות דרך מערכת הדואר ללקוחות ממוקדים. הוא

מעבר הלחימה למרחב הטכנולוגי
מאמר כללי על קרנליוס חיצוני

מעבר הלחימה למרחב הטכנולוגי כל זמן שעולם הטכנולוגיה לא היה מפותח, הדרכים של הפושעים לפגוע ולהזיק היו מחייבות אותם לצאת מהבית ולהסתכן. בעבר, אם גנב

זמן הטעינה באתר שיפור מיקומים עבור גוגל שיפור חווית משתמש
כיצד לשפר את זמן הטעינה באתר

כאשר מעצב אינטרנט יוצר אתר אינטרנט חדש עבור לקוח, לעתים קרובות הוא ישאל את הלקוח כיצד לשפר את זמן הטעינה באתר אינטרנט. שאלה זו חשובה

איך ליצור חשבון בפייסבוק
איך ליצור חשבון בפייסבוק

אתה יכול ליצור חשבון בפייסבוק ולבנות את ה"פרופיל" עבור החברה שלך. בעת הגדרת הפרופיל, באפשרותך גם לציין כמה מהפרטים החשובים ביותר אודות החברה, כגון שמות