זירת המומחים

מאמר כללי על קרנליוס חיצוני

מעבר הלחימה למרחב הטכנולוגי

כל זמן שעולם הטכנולוגיה לא היה מפותח, הדרכים של הפושעים לפגוע ולהזיק היו מחייבות אותם לצאת מהבית ולהסתכן. בעבר, אם גנב מעוניין היה לפשוט לבית מסוים, היה עליו לעשות זאת באישון לילה, בשקט מוחלט, ותוך סיכון גבוה שהוא עלול להיתפס ואולי להינזק. כיום, כאשר אמצעי הטכנולוגיה השתנו לאין ערוך, פושעים יכולים לשבת בצד השני של המסך, עם כוס קפה, מוזיקה מנגנת, ופשוט לחפש את הארגון התורן שלא הגן מספיק על נתוניו.

כמעט ולא נוכל למצוא כיום עסק שלא שומר את המידע שלו בענן, בתיקיות, במייל או בכל דרך טכנולוגית אחרת. פעמים שבאמצעים האלה נמצא מידע רגיש על החברה, ופעמים שקיימים שם נתונים רגישים של לקוחותיה. ובכל אופן, אף אחד מאיתנו לא היה רוצה שהמידע הזה יזלוג החוצה.

פושעי הסייבר כיום פועלים בשיטות יצירתיות. דרכי החשיבה שלהם אינן מקובעות, אין הם משתמשים בדרך אחת ומדי יום גם הם לומדים להשתכלל ולהיות יצירתיים יותר. המציאות הזו דורשת מאיתנו, האזרחים הפשוטים, לעשות ככל שניתן בשביל שהמידע האישי שלכם, הן אם אתם בעלי עסק והן אם אתם אנשים פרטיים, יישאר ברשותכם. ברור לכל כי ברגע שהאיומים הללו כבר מגיעים לאיומי טרור, העסק הופך להיות רציני יותר.

ובכן, מה עושים מול המציאות המורכבת הזו? האם קיימת דרך להתמודד איתה?

אז רגע לפני שאתם שוקעים בעננת יאוש, כדאי לדעת שהראש הישראלי מעולם לא הפסיק לעבוד, לא בעבר לא בהווה וככל הנראה שגם לא בעתיד. מכללת קרנליוס, מרכז ההכשרה ללוחמי סייבר, מציעה לכל המעוניין קורסי סייבר שונים שתפקידם אחד – לפרוס רשת הגנה אופטימלית על כלל החברות, הארגונים, העסקים והמשרדים הממשלתיים שירצו לשכור את שירותי בוגריה.

מכללת קרנליוס סוחבת על גבה שנות עשייה רבות. מספיק להתבונן על ראשי המכללה ומוביליה בשביל להבין שהחברה מגיעה עם מצבור אדיר של שנות עשייה בכל המרחבים, בשדה הביטחוני, הניהולי, הטכנולוגי וכמובן – בשדה הסייבר הרחב. קורס סייבר במכללת קרנליוס מספק מענה איכותי ומקצועי לכל מי שמעוניין לצאת לשוק העבודה לאחר קורס מתומצת ופרקטי. קורס סייבר זה ייתן לכם כלים מקצועיים רבים להתמודד עם האיומים הרבים שקיימים בעולם הגדול.
מעבר הלחימה למרחב הטכנולוגי

קורסי סייבר שונים במכללת קרנליוס

הקורסים השונים במכללת קרנליוס מסווגים לקהל יעד שונה:

  1. CHCSS קורס מיישם הגנת סייבר, 310 שעות, 62 מפגשים

קורס זה מיועד למתחילים או לקהל יעד שמעוניין לבצע הסבת מקצוע. היקף קורס זה קטן יחסית מבחינת שעות הלמידה מפני שזהו קורס מיישם להגנת סייבר בלבד.

  1. CHCSS + LINUX קורס מיישם הגנת סייבר, הסמכת לינוקס, 450 שעות, 90 מפגשים

קורס אבטחת סייבר למתחילים, המיועד לקהל המבקש לבצע שינוי קריירה, או לחילופין לאלה המבקשים להיכנס לעולם הסייבר ואבטחת המידע. קורס זה הוא בעל שעות הלמידה הרבות ביותר מבין הקורסים.

  1. CHPTE קורס PT בדיקת חדירות, 150 שעות, 15 מפגשים

קורס אבטחת מידע למתקדמים המיועד לאלו המחפשים לשפר את יכולות ה-PT (בדיקת חדירוּת) ויכולות ה-Python שלהם. קורס זה הוא השלב הבא לבוגרי מסלול CHCSS. קורס זה הוא בעל שעות הלמידה המועטות ביותר מבין הקורסים.

כפי שניתן לראות מגוון הקורסים שקיים במכללת קרנליוס מאפשר לכל אחד שמעוניין להיכנס לעולם הסייבר, בין בתור מקצוע ראשון ובין כהסבת מקצוע, לעשות זאת. הקורסים בנויים בצורה תהליכית כאשר השיעורים מתחילים מיסודות המקצוע ומעלים הילוך ככל שמתקדמים השיעורים ורמת הסטודנטים עולה.

לאתר החברה לחץ כאן