זירת המומחים

כיצד לשפר את זמן הטעינה באתר

כאשר מעצב אינטרנט יוצר אתר אינטרנט חדש עבור לקוח, לעתים קרובות הוא ישאל את הלקוח כיצד לשפר את זמן הטעינה באתר אינטרנט. שאלה זו חשובה מכיוון שאתרי אינטרנט רבים סובלים ממהירויות טעינה נמוכות. זה יכול להיות מאוד מתסכל וזמן רב עבור לקוחות צריך לחכות פרקי זמן ארוכים בזמן אתר אינטרנט טוען. מעצב אתר טוב יכול לעבוד עם הלקוח שלו כדי לעזור להם לפתח אתר אינטרנט שייטען במהירות ובחלקה. הם יכולים גם לעבוד כדי להפוך את המשתמש באתר ידידותי, כך הלקוח לא לאבד עניין.

זמן הטעינה באתר שיפור מיקומים עבור גוגל שיפור חווית משתמש

אתר אינטרנט צריך תמיד לטעון ללא בעיה. לא צריך להימשך זמן רב עד שדף נטען. המשתמש צריך להיות מסוגל לגשת בקלות לכל המידע באתר מבלי להמתין בדף ארוך. אם טעינת דף אורכת זמן רב מדי, ייתכן שהמשתמש יחליט שלא לבקר באתר עוד.

זמן הטעינה באתר שיפור את יחס המרה באתר

ישנם דברים רבים שיכולים לגרום לאתר אינטרנט לטעון לאט. ביצועי השרת של אתר אינטרנט הם אחד הגורמים העיקריים שיכולים להשפיע על המהירות שלו. רכיבים אחרים של אתר אינטרנט יכולים גם להאט או להגדיל את זמן טעינת הדף. אלה כוללים צבעים, סרטוני וידאו ורקעים. כל הדברים האלה יכולים להשפיע על הביצועים של אתר אינטרנט.

כאשר מעצב אינטרנט מנסה לשפר את מהירויות הדף, עליו לשקול את תוכן אתר האינטרנט. כאשר אתר אינטרנט מכיל יותר מדי מילות מפתח, תמונות ופלאש, הם יאטו את טעינת הדף. שימוש בכלי מילת מפתח איטי יותר יכול לסייע למשתמש למצוא את מה שהוא מחפש במהירות רבה יותר. כנ"ל נוגע לשימוש בתמונות רבות מדי וההעקפת תמונות כאשר משתמש מנסה למצוא משהו באתר אינטרנט. קבצים המשתמשים ברוחב פס רב מדי ושימוש במילות מפתח רבות מדי ישפיעו על המהירות של אתר אינטרנט.

זמן הטעינה באתר שיפור מיקומים עבור גוגל שיפור חווית משתמש

תמונות רקע באתר

דרך נוספת שבה ניתן לעשות אתרי אינטרנט רבים מהר יותר היא באמצעות תמונת רקע. תמונות יכולות לטעון במהירות מכיוון שהן אינן נמצאות באמצע הדף. שימוש בתדמית רקע במקום בתמונה ריקה בראש דף יכול להפוך אתר אינטרנט למהיר יותר. זה יקל על משתמש לקרוא את התוכן באתר אינטרנט.

חלק מהדרכים הטובות ביותר לשיפור זמן הטעינה באתר אינטרנט כוללות שימוש בעורך HTML ושינוי הקוד של אתר האינטרנט. HTML הוא חלק חשוב באתר אינטרנט, משום שהוא מאפשר למשתמש לקרוא את הקוד של האתר המסייע בהבנת אופן הפעולה של אתר האינטרנט. כאשר אדם משנה את ה- HTML שלו, הוא יכול לראות את קוד המקור של דף האינטרנט המאפשר לו להבין את הקוד ביתר קלות.

מטמון באתר

אדם יכול גם לעזור לאתר האינטרנט שלו לטעון מהר יותר באמצעות מטמון. המטמון יאפשר למשתמש לשמור מידע במחשב שלו. מטמון יכול לסייע לאתר אינטרנט על-ידי שמירת רוחב פס. כאשר אתר אינטרנט פועל לאט, על המשתמש לשים לב לבעיות הגורמות לאתר האינטרנט לפעול באיטיות. ישנן סיבות רבות ושונות מדוע אתר אינטרנט יכול להיות איטי.

שימוש בשרת מהיר ומקצועי

העצה האחרונה על איך לשפר את המהירות של אתר אינטרנט היא להשתמש בשרת Proxy בעת הורדת מידע לאתר אינטרנט. שימוש בשרת Proxy הוא דרך נהדרת להפחית את כמות רוחב הפס שבה משתמש אתר אינטרנט. אפשרות זו יכולה לסייע לאתר אינטרנט להוריד מידע מהר יותר. בעת הורדת מידע, חשוב לוודא שכל הקבצים הדרושים עבור אתר האינטרנט כלולים בדף שהורדת. פעולה זו תבטיח כי אם נדרש קובץ מאוחר יותר, ניתן יהיה לאתר אותו במיקום הנכון.