אתה יכול ליצור חשבון בפייסבוק ולבנות את ה"פרופיל" עבור החברה שלך. בעת הגדרת הפרופיל, באפשרותך גם לציין כמה מהפרטים החשובים ביותר אודות החברה, כגון שמות הבעלים, שם החברה וכתובתה, כגון פרופילים אחרים בפייסבוק, באפשרותך גם להוסיף תמונה משלך.
חשבון בפייסבוק איך זה עובד?
כמו כן, באפשרותך להוסיף כמה פרטי קשר עבור תמיכת לקוחות. בדרך כלל בדף החשבונות תוכל גם להעלות את הסמל שלך, או תמונה, ולקבל את ההרשאה הדרושה לשימוש בתמונות אלה. אתה יכול לקבל תמיכה מפייסבוק, כך שתוכל ליצור איתם קשר בטלפון או בצ'אט.
באותו דף באפשרותך להוסיף מידע אודות העסק שלך, כגון כתובת אתר האינטרנט, תיאור קטן של השירותים. ניתן גם להוסיף כשלוש תמונות עבור הדף. לאחר העלאת התמונה, עליך לשים עליה טקסט, המתאר את תוכן הדף שלך ומשהו אודות החברה שלך. מאוחר יותר אתה יכול לקבל את הכפתור "עריכת פרופיל", המאפשר לך לשנות את הטקסט בתמונה ולהוסיף קצת יותר מידע על החברה ואת המוצר. לאחר שיצרת את הדף, פייסבוק תציג מקום בתפריט שלה, שבו תוכל כעת לקבוע את תצורת פרטי הדף שלך,
חשבון בפייסבוק מה השלבים
כך שתוכל לבצע כמה שלבים נוספים כדי להפעיל את הדף באתר. לפני הפעלת היישום עליך לתת לו קצת זמן כדי לבדוק אם כל ההגדרות נעשו.
כדי להכין את הדף בפייסבוק עבור הלקוח שלך, עליך לערוך את הגדרות הפרטיות שלו ולאפשר ללקוחות שלך להזין בדף "אודותי". לכן,
כאשר הלקוחות שלך צריכים להזין את הדף "אודותיי", הם יכולים לגלות קצת יותר עליך, על החברה שלך, על המוצרים והשירותים שלך. באמצעות פייסבוק, קל לפלח קהלים מסוימים, לדוגמה, או לקוחות בעלי תחומי עניין מסוימים, כך שתוכל לשלוח להם את ההודעה שלך. כאשר אנשים יכנסו לדף "אודותי",
למה חשוב לעלות תמונות לחשבון facebook
הם ינותבו מחדש לדף שלך. בדף שלך אתה צריך לעשות כמה פוסטים. כך, לחץ על "תמונות וסרטונים",
עליך להעלות את התמונה הראשונה ולאחר מכן ליצור סרטון עם התמונה, ולשים את הסרטון בדף, כך שתוכל להעלות את הסרטון עם התמונה.
אז כדי להפעיל את הפרופיל שלך, אתה צריך ליצור ולהעלות וידאו. אבל אם זה לא עובד, אתה יכול לנסות לשנות את התיאור
על הווידאו כדי להפוך אותו מעניין יותר, או שאתה יכול לעשות צילומים. כדי להפוך את הפרופיל שלך למעניין יותר,
ניתן להשתמש בפייסבוק לקידום העסק שלכם
אתה יכול לעשות משהו מיוחד בפייסבוק, על ידי פרסום תמונה של המוצר שלך ולדבר על היתרונות שלו. באפשרותך להוסיף הערות מסוימות ולהוסיף קישור לדף המוצר. פייסבוק מאפשרת לך לעשות זאת בשדה תיאור. אתה יכול גם ליצור מודעות שונות עבור הדף שלך, לדוגמה, על-ידי חלוקתו לקטגוריות נוספות. אתה יכול לעשות זאת ב'מנהל המודעות', כשאתה מכין דף. אבל אם יש לך דף רב לשוני אתה יכול גם להוסיף את הרשימה. פייסבוק מאפשרת לך לקדם את החברה שלך לאנשים אחרים. יש תיבת חיפוש באתר, כך שתוכל לחפש בפייסבוק לקוחות,
לקוחות באזור שלך, חברים חדשים, הזדמנויות עבודה. כדי לעשות זאת, עליך להזין את שם האדם שאתה מחפש.
ברגע שמצאת את האדם, תוכל להוסיף אותו או אותה לפרסומת שלך. על-ידי לחיצה על "הוסף למודעות", תוכל להוסיף אותן למקמפיינים שלך.
ניתן להוסיף חברים לשפר את המודל עסקי חברי שלכם
אז על ידי מחפש את החבר שלך, אתה יכול לשלוח אותו למסע הפרסום שלך, שבו אתה רוצה לקבל כמה לקוחות נוספים. אתה יכול גם לשלוח להם את ההווים שלך. לאחר מכן הם יוכלו ללחוץ על ההוויה ולנותב מחדש לדף שלך. הם יכולים גם להוסיף אותך על המעגלים שלהם, כך שתוכל לשלוח את ההודעה שלך. אז הם יכולים גם כמוך,
מה שיגבר אותך בחוגים שלהם, שם תוכל לשלוח את המסר שלך. אם הם אהבו אותך, הם יקבלו את ההודעה שלך על ידי סימון 'אהבתי' בדף שלך,
ותופש גם לשלוח בקשת חברות על ידי לחיצה על התיבה "בקש חבר". אתה יכול גם לשלוח להם "הודעת הערכה" כדי לקבל כמה חברים נוספים.
ברגע שברצונך לכתוב הודעת הערכה, עליך ללחוץ על "שלח כהודעה פרטית" וליצור פרופיל. לאחר מכן תוכל לכתוב את ההודעה שלך ולשלוח אותה לאנשים שברצונך שתהיה רוצים לנכון. לאחר ששלחת את ההודעה, באפשרותך לשנות את דעתך, ובאפשרותך לשלוח אותה כהודעה ציבורית. כמו כן, באפשרותך ליצור את תיבת הדואר הנכנס בפייסבוק שלך, כך שהלקוחות שלך יוכלו להשאיר הודעות. לכן, כדי שיהיה לך דף פייסבוק יעיל ומוצלח, עליך ליצור את התוכן הדרוש ולשים אותו בדף שלך, כדי לקבל עוד לקוחות.